Subject: Palun minu nimele JIRAs ja Deltas
From: "Tuuli Tsahkna" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 12:02:28 +0200

Hei

Palun registreeri tagantjärele ära nii JIRAs kui Deltas, kaastäitjana
Marek

Elva valla üldplaneeringu Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi
ärakuulamine riigitee kaitsevööndite laiendamise küsimuses Elva valla
üldplaneeringu raames

Tänud!

Tuuli

From: Maarika Uprus <[email-masked]>
Sent: Friday, January 26, 2024 2:35 PM
To: Marek Lind <[email-masked]>
Cc: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Subject: Elva valla üldplaneering

Tere,

Esitasime koostamisel oleva Elva valla üldplaneeringu järelevalve ja
heakskiidu menetluseks Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumisse.

Ministeeriumis soovib teha ärakuulamismenetluse Elva vallamajas – teemaks
valla üldplaneeringus teekaitsevööndite eriarvamus.

Koosolekul osaleksid ministeeriumi esindajad, vallavalitsus,
Transpordiameti esindajad ja üldplaneeringu koostaja.

Pakume välja kohtumise võimalikuks ajaks K 7. veebruar või R 9. veebruar.
Võimalik kellaaeg hetkel lahtine.

Palun andke teada, kumb päev on sobilikum.

Lugupidamisega

Maarika Uprus

planeeringuspetsialist

 <http://www.elva.ee/> Elva Vallavalitsus
Kesk 32, Elva

+372 5271860
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]